Povečanje prodaje

Ključ do uspeha se velikokrat skriva v uspešni prodaji. Analize prodaje, zalog, lokacij, izkoriščenje vseh prodajnih kanalov, možnosti komuniciranja s strankami, načrtovanje akcij, izobraževanje prodajnega osebja so le nekatere od aktivnosti, ki jih opravimo, da lahko dosežete večjo prodajo.

Izdelava strategije podjetja

V poenostavljenem smislu je strategija pot od sedanjega do želenega prihodnjega stanja. Za izdelavo uspešne strategije, moramo skupaj z naročnikom prehoditi več faz, ki na koncu prinesejo želeno strategijo. Vrnemo se k bistvu obstoja podjetja in od tam s pozitvnim pristopom gradimo naprej.

Preobrat podjetij / interim management

Začasno prepustiti vajeti nekomu zunanjemu je v težkih časih modra odločitev. Rešitev oz. spremembe se redko skrivajo v ljudeh, ki so podjetje pripeljali v sedanje stanje. S hitrimi ukrepi in novo, v rezultate usmerjeno energijo, bogatimi izkušnjami ter strokovnostjo lahko tudi vaše poslovanje vrnemo v stabilne tirnice in vam omogočimo dolgoročno preživetje na trgu.

Marketing in marketinški načrt

Povečati prodajo, zmanjšati stroške oglaševanja, optimizirati marketinški portfelj, razširiti ponudbo.. ? Večna vprašanja, ki vam bodo po posvetu z nami veliko bolj jasna.

Odnosi z javnostmi

Imate pozitivno ali negativno podobo v javnosti? Jo želite izboljšati? Vas v medijih napadajo? Pričakujete krizne dogodke? V vaše poslovanje bomo vnesli načrtno usmerjeno komuniciranje, kjer vaša podoba ne bo več prepuščena naključjem.

Svetovanje pri zniževanju stroškov

Nekatera podjetja dokaj uspešno prodajajo, pa vendar ne dosegajo dobička ali jih tarejo druge težave. S hitrim ukrepanjem in novo, pozitivno energijo v vašem poslovanju, vamo bomo pomagali znižati vaše stroške na najnižji možni nivo in tako boste presežke lahko pričeli uporabljati za širitev poslovanja.

KAMIP – povečajte svojo uspešnost

 Odločili ste se, da boste povečali svoj uspeh!

 

Naše izkušnje kažejo, da smo v podjetjih, kjer smo sodelovanje pričeli z izdelavo KAMIP© hitreje dosegli povečanje njihove uspešnosti kot v podjetjih, kjer smo sodelovanje pričeli na drugačen način.

Kaj KAMIP© oz. Kratka Analiza Možnih Izboljšav Poslovanja sploh je? 
To je dokument, ki vam nudi odgovor na vprašanje: 

Kaj si stranke lahko mislijo o meni, kako in kje me lahko vidijo? Zelo običajno je, da si stranke, predno od vas kaj kupijo ali sploh stopijo v kontakt z vami, ogledajo vse dostopne informacije o vašem podjetju in si tako ustvarijo vtis. Tokrat ga bo za vas pripravila skupina strokovnjakov, predno sploh vstopi v vaše podjetje in tako boste dobili zanesljiv, neodvisen in neobremenjen vpogled v to, kako vas vidijo vaši potencialni partnerji.


Hkrati lahko na osnovi smernic iz analize dobite odgovor na vprašanje:

Kaj pa bi jaz oz. naše podjetje moralo storiti, da bi bili na trgu bolj uspešni?

Analize poslovanja običajno vzamejo veliko časa strankam, da lahko posredujejo vse potrebne podatke in nudijo poglobljene odgovore na potrebne izboljšave v poslovanju. Pa so vse dobre? Si jih lahko vsak privošči?

Priznane bonitetne in revizijske hiše za analize zaračunavajo več tisoč ali deset tisoč  evrov za to, da vam povedo, kje vaše poslovanje odstopa. Ob njihovi pomoči pri reševanju najdenih odstopanj, boste za to potrebovali še večkratnik prejšnjega zneska.

KAMIP© je oblikovan z namenom, da podjetju hitro in brez dodatnega dela omogočimo neobremenjen, neodvisen in strokoven vpogled v podjetje – od zunaj. KAMIP© se je v preteklosti izkazal kot odlično orodje, saj direktor ali podjetnik težko dobi neodvisen in neobremenjen vpogled od svojih zaposlenih, strank, partnerjev, prijateljev, družine ali kolegov.

Kdo bo za vas izdelal KAMIP©?

mag. Matej Intihar

Izobraževanje je opravil na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kjer je bil, zaradi nadpovprečnega študijskega uspeha, imenovan za asistenta pri predmetu Podjetništvo. V svoji karieri se preko 20 let ukvarja z izboljševanjem uspešnosti celotnega poslovanja ali le izbranih delov, pa naj je to kot direktor podjetja, zunanji ali notranji svetovalec oz. zunanji (interim) manager.

Njegova področja dela so med drugim: 
• Povečevanje uspešnosti prodaje 
• Priprava in izvedba preobrata podjetij
• Postavljanje in implementacija strategije podjetja, prodajne ter kadrovske strategije
• Spremembe organizacije in organizacijske kulture
• Skrbni pregledi poslovanja in podjetij
• Poslovni načrti
• Kadrovske rešitve
• Optimizacija finančnega poslovanja
Na omenjenih področjih ima izvedenih skupaj preko 200 projektov, ki potrujejo njegov osebni moto:

Dostavljam rešitve – prinašam rezultate!

 

Pri delu mi pomaga ekipa izkušenih strokovnjakov z različnih področij dela in iz številnih panog. 

AKCIJA ZA DOBER ZAČETEK

V želji, da bi ta vpogled omogočili prav vsakemu podjetju, smo oblikovali prav posebno ponudbo, po kateri bomo KAMIP© do 31.08.2019 nudili po akcijski ceni 399,00 EUR in ne po redni ceni 999,00 EUR. Za to neverjetno ceno je dovolj, da rezervirate svoj KAMIP© do 31.08.2019.

V učinkovitost našega KAMIP© smo tako prepričani, da bomo prvim 20 strankam izdelavo in predstavitev KAMIP© zaračunali po superakcijski ceni, ki znaša samo 39,90 EUR, če bodo ob naročilu vpisale kodo KAMIP v okence “koda za popust”.

Vse zgoraj navedene cene ne vsebujejo DDV.

 

Kako najbolj učinkovito pričeti jesen 2019?

Posebno darilo za najhitrejše!
Pravijo, da svet danes pripada hitrim in tako smo se tudi mi odločili, da bomo čisto prvim trem strankam, ki se bodo javile in vpisale kodo KAMIP2019 izdelavo in predstavitev KAMIP© v celoti podarili.

Izpolnite naročilnico in jo pošljite zdaj!

Ne zamudite enkratne priložnosti!!!